AVON ODBLOKOWANIE KONTA

Posiadasz już konto w strefie konsultantki AVON, ale masz problem z zalogowaniem się do swojego konta? Twój przypadek nie jest odosobniony, wiele z nas spotyka ten problem. Najczęściej powodem jest zmiana komputera, telefonu lub ich reset, w trakcie którego wszystkie zapamiętane loginy i hasła giną. Przyzwyczajenie do wygody bywa zgubne, bo potem trudno sobie przypomnieć dane do logowania na wszystkie konta, z których się korzysta. Inną przyczyną, z którą konsultantki Avon zgłaszają się dość często, jest Avon odnowienie konta, które wygasło. Jeżeli nie zrealizujesz w ciągu 12 miesięcy żadnego zamówienia, Twoje konto zostanie zdezaktualizowane. Poniżej dowiesz się, co zrobić w takiej sytuacji, by ponownie móc w pełni korzystać ze wszystkich przywilejów konsultantki.

Nie pamiętam numeru personalnego Avon – odnowienie konta

Avon nie pamiętam numeru personalnego – to jedno z zapytań, które pojawia się dosyć często. Numer personalny nadawany podczas rejestracji jest jednocześnie Twoim loginem. Możesz go poszukać w mailu powitalnym, który otrzymałaś od Avon po założeniu konta w strefie konsultantki lub na fakturze.

W przypadku utraty numeru personalnego i braku możliwości znalezienia go musisz skontaktować się z pracownikiem Avon. W pierwszej kolejności zadzwoń do swojego Lidera nadrzędnego. Podda Cię weryfikacji, by mieć pewność, że jesteś właścicielką danego konta, a następnie pomoże odzyskać login.

Jeśli nie znasz swojego Lidera, nie masz do niego kontaktu lub nie jesteś w stanie go nawiązać, zadzwoń pod 884 638 438, gdzie otrzymasz pomoc.

Nie pamiętam hasła do strefy konsultantki Avon

Komu nie zdarzyło się nigdy zapomnieć jakiegoś hasła? Liczba miejsc, do których się rejestrujemy, jest coraz większa i miewają one różne wymagania. Odpowiednia ilość znaków, małe, duże litery, cyfry, znaki specjalne, hasło odmienne od tego, co było używane ostatnim razem, wszystko to sprawia, że wymyślenie kolejnego przychodzi z trudem. Przez to nierzadko jest bardzo przypadkowe lub tak zagmatwane, że trudno je spamiętać. Z pomocą przychodzi możliwość zapamiętania hasła przez urządzenie, z którego korzystasz lub przeglądarkę. Niestety i ta metoda bywa zawodna.

Procedura w takiej sytuacji jest standardowa i bardzo podobna do wielu innych kont internetowych, poczty elektronicznej itp. Kliknij na stronie logowania się do AVON – NIE PAMIĘTAM HASŁA.

Musisz podać swój adres mailowy, na który rejestrowałaś się do strefy konsultantki lub numer personalny, a następnie wybrać metodę otrzymania nowego hasła. Może zostać wysłane drogą mailową lub SMS-em na Twój numer telefonu podany podczas rejestracji. Teraz wystarczy kliknąć przycisk – WYŚLIJ, by uruchomić procedurę. Odbierz hasło tymczasowe i użyj go podczas logowania. Pamiętaj o tym, by zmienić je na swoje stałe hasło, którego będziesz używać podczas kolejnych logowań.

Dobrym sposobem na to, by uniknąć problemów z logowaniem do strefy konsultantki, jest zainstalowanie na telefonie aplikacji Avon. Możesz z jej poziomu kupować produkty, płacić za nie, sprawdzać status zamówienia. Dzięki apce AVON ON masz szansę zoptymalizować swój czas pracy w charakterze konsultantki. Przeglądanie katalogów, zakupy, dostęp do magazynu dla konsultantek Focus i zgłębianie swojej wiedzy z zakresu dostępnych produktów, może się odbywać w dowolnym momencie, w którym akurat masz wolną chwilę. Czekasz na wizytę u lekarza, na dziecko w trakcie jego zajęć dodatkowych, jedziesz autobusem? Jeśli tylko masz pod ręką telefon z dostępem do internetu, możesz wykorzystać ten czas właśnie na aktywności związane z pracą konsultantki.

nie pamiętam hasła do avonu

Zmień swoje hasło do strefy konsultantki AVON

Avon zmiana hasła przebiega równie sprawnie, co wszystkie pozostałe procedury. Możesz to zrobić z poziomu swojego konta w ustawieniach. Innym sposobem jest wybranie podczas logowania do Avon – NIE PAMIĘTAM HASŁA i przejście procedury zgodnie z tym, co przeczytałaś wyżej, o zapomnianym haśle.

Co ważne, hasło, które otrzymasz od Avon, będzie tymczasowe, czyli nie będziesz mogła korzystać z niego regularnie. Po zalogowaniu się z jego użyciem musisz od razu zmienić je na inne. Najlepiej zastosować takie, które łatwo będzie Ci zapamiętać, a jednocześnie różniące się od tych, których używasz do pozostałych swoich kont mailowych, bankowych, służbowych itp.

Konsultantka Avon – odblokowanie konta

Konto konsultantki Avon może zostać usunięte, jeśli z niego nie korzystasz. Jak to wygląda? W przypadku nowych użytkowników, którzy nie dokonali jeszcze żadnego zakupu, nie zrealizowali ani jednego zamówienia, ich konto zostaje usunięte po 6 miesiącach. W sytuacji, gdy dokonamy choć jednego lub kilku zamówień, nawet drobnych, pojedynczych kosmetyków, konto może zostać usunięte po 12 miesiącach braku aktywności w postaci zakupów. 

Avon odblokowanie konta to w tym przypadku założenie go na nowo. W takiej sytuacji niezbędna jest ponowna rejestracja poprzez wypełnienie formularza. Na szczęście rejestracja trwa bardzo krótko, nie jest wymagająca i natychmiast daje Ci szansę na korzystanie ze wszystkich jego funkcji. Wystarczy, że podasz w nim swoje dane, imię, nazwisko, email, adres zamieszkania, numer telefonu. Na maila otrzymasz swój nowy numer personalny, a SMS-em hasło tymczasowe, którego użyjesz podczas pierwszego logowania. Jeśli wiadomość nie przychodzi, sprawdź, czy nie wpadła do spamu. Zapamiętaj swój numer personalny oraz hasło, by w przyszłości bez przeszkód móc logować się w strefie konsultantki Avon.

Teraz już możesz ponownie przeglądać katalogi i podsyłać je swoim klientkom, znajomym, przyjaciółkom, robić zakupy ze swoim rabatem konsultantki, zarabiać lub po prostu cieszyć się ulubionymi kosmetykami i produktami Avon na własny użytek.

Aby w przyszłości nie dopuścić do usunięcia konta, pamiętaj, by przynajmniej raz w roku złożyć zamówienie. Nie musi być duże, wystarczy, że kupisz coś dla siebie, a nie będziesz musieć obawiać się dezaktualizacji swojego loginu w strefie konsultantki, utraty historii i wypracowanych przywilejów. Oczywiście zachęcamy do robienia większych zakupów i zarabiania, lecz nie jest to obligatoryjne. Nie masz obowiązku jako konsultantka dalszej dystrybucji produktów Avon. Jeżeli jednak Twoje zamówienia będą przekraczały pewne kwoty minimalne, otrzymasz od Avon prezenty, a dodatkowo dzięki większym rabatom zapłacisz mniej.

odblokowanie hasła avon na laptopie

TWOJE KONTO ZOSTAŁO USUNIĘTE ?

NIC STRACONEGO — ZAŁÓŻ NOWE !
Wypełnij formularz rejestracji konta.

Dlaczego warto odnowić konto Avon?

Status konsultantki Avon to doskonały sposób na niższe ceny produktów tej marki, możliwość zarobku, dokształcania się i doszkalania z zakresu kosmetologii, sztuki makijażu, a także zdobycie doświadczenia w branży handlowej. Wiele kobiet traktuje to zajęcie jako pierwszy krok na swojej ścieżce kariery zawodowej, inne jako możliwość dorobienia sobie. Bardzo chętnie konsultantkami zostają młode mamy, które podczas urlopu macierzyńskiego czy wychowawczego chcą bardziej zasilić domowy budżet, a jednocześnie „wyjść do ludzi” i zająć się czymś innym, niż serwuje codzienność z maluchem w domu.

Do klubu Avon może dołączyć każdy, wystarczy mieć skończone 16 lat oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy. Rejestracja jest darmowa, a uczestnictwo nie stawia żadnych wymagań. Sama decydujesz o tym, jak bardzo możesz i chcesz zaangażować się w działalność konsultantki. W każdej chwili możesz sobie zrobić przerwę lub całkowicie zrezygnować. Pamiętaj jednak, jeśli zależy Ci na utrzymaniu konta, by choć raz w roku złożyć jakieś zamówienie.

Na aktywne konsultantki czeka w klubie Avon szereg niespodzianek oraz liczne możliwości rozwoju. Jeżeli jesteś osobą ambitną, chcesz zarabiać więcej i podoba Ci się praca konsultantki Avon, możesz stworzyć swój własny zespół konsultantek i czerpać zyski również z realizowanych przez nie zamówień.

Jeżeli straciłaś swoje konto w klubie Avon i zastanawiasz się nad odnowieniem, to znak, że powinnaś to zrobić. Niczego nie tracisz, a może tym razem będziesz miała więcej czasu, zapału, może nauczysz się czegoś nowego? Warto spróbować, by cieszyć się niskimi cenami, prezentami, darmowymi dostawami do paczkomatów InPost lub za pośrednictwem firmy kurierskiej pod same drzwi. Jako konsultantka będziesz także miała szansę zwrócić produkt, który nie przyniósł Tobie lub Twojej klientce pełnej satysfakcji. W ciągu 90 dni możesz odesłać go, nawet jeśli został otwarty. Warunkiem jest, by zużycie nie przekraczało 20%.

W przypadku pytań, wątpliwości, daj znać, a pomożemy Ci uporać się z każdym problemem dotyczącym Twojej działalności w klubie Avon.

Kiedy wszystkie sposoby zawiodły - NAPISZ DO NAS !

11 + 12 =